středa 9. ledna 2008

Představení poroty Church fashion 08

Gigi Bonno - Móda pro mě znamená všechno, je to životní styl, který mě naplňuje. Narodil jsme se sice v Prostějově roku 1970, ale vždy mě to táhlo do Itálie, do Milána. Mým snem bylo vždy dělat módu a ten sen se mi splnil po sametové revoluci, kdy jsem se hned přestěhoval do Mekky fashion designu - do Milána. Začínal jsem od piky, ale postupně jsem se propracovával až na vrchol. Ano jsem gay, proto chápu módu jako životní styl a neznám nic lepšího, než se skvěle obléknout, to je prostě můj život.







Axel Safir - Narodil jsem se v Sokolově 16. ledna 1979 a hned v dětství jsem věděl, čím chci být. Vystudoval jsem SOŠ v Chebu (obor gay modeling) a poté jsem se poprvé seznámil s modelingem. Předvádění kolekcí a prezentace sebe samého se stalo mojí vášní a radostí. Díky této práci jsem procestoval kus světa, ale nastálo jsem se se svým přítelem Brunem usadil až vloni. Paříž nás oba okouzlila, a proto jsem uvítal návrh značky Esotiq, abychom pro ni navrhli kolekci pánského spodního prádla. Móda mě pohltila, a proto jsem šťastný člověk.

3 komentáře:

Alenka řekl(a)...

Nechápu proč si (jestli to správně chápu) myslíte, že každý chlap, který se zajímá o módu musí být nutně homosexuál...???;-D

martin-matej řekl(a)...

Chápeš to šptaně. Podle našeho průzkumu jsou Axel a Gigi široko daleko jediní homosexuálové na módní scéně. A proč padla volba zrovna na ně? Vybírali jsme zejména podle vzhledu....

Alenka řekl(a)...

V tom případě chápu a nemám s tím už žádný problém;-)