úterý 29. ledna 2008

Karlova volba

Hrají: Karel Kohút, Martin Žalud, Daniel Srch, Nika Balcarová
Námět: Martin Žalud a Daniel Srch
Hudba: Sunflower caravan, The Loners, George Handel
Scénář: Michal Srch
Kamera: Michal Srch
Střih: Michal Srch
Režie: Michal Srch
Technická podpora: AWRstudio

A protože už jsem se setkal s negativními ohlasy na toto video, tak mi dovolte na začátek pár připomínek:

- Církev adventistů rozhodně nevypadá tak, jak je v klipu prezentována.
- Běžný adventista se rozhodně nechová tak, jak je to popsáno v klipu.
- Tento klip byl vyroben na zakázku pro divadelní akci Pražská scéna a smyslem toho bylo nějak okatě (mnohdy pomocí nadsázky) sdělit, že tvoje modlitba není zárukou Božího zázraku!
- Při natáčení nezemřelo žádné zvíře ani hlavní herec nepřišel k úhoně...


8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vadi mi jak je to cernobile natocene. Realita tak jednoducha neni.

martin-matej řekl(a)...

Takže to pro nechápavé spoluobčany zopakuji: Smyslem tohoto klipu bylo nějak okatě (mnohdy pomocí ((černobílé)) nadsázky) sdělit, že tvoje modlitba není zárukou Božího zázraku!

Danny řekl(a)...

Tak to je brutál!!! :-D
Tohle se mi moc líbí. :-P
Zde je aspon vidět, jak nevěřící, ale snad i mnohý věřící, má možnost si vybrat, jakou cestou půjde a pro co a pro Koho se rozhodne. :-)
Chápu ty, kteří to odsuzují a ukazují naši Církev a naše Společenství jako někoho, kdo holduje alkoholu a kouření, ale pro mne to je symbol, jak se toho vyvarovat a jít Cestou Pravdy a Zivota a za tohle video všem účinkujícím moc děkuji. :-)

David Špinar řekl(a)...

Čus Martine, natočený je to moc pěkně. Pokud jde o obsah, mám dojem, že ne každej si z toho odnáší to, co jste tím chtěli sdělit. Ba co víc, mám dojem, že někteří si to vykládají úplně naopak. :-)

I když se jim zas tak úplně nedivím, protože natočit film o tom, že když se někdo začne modlit, že si vymodlí i ženskou, ale chtít tím říct pravý opak - tj. to, že modlitba není zárukou božího zázraku, tak to je opravdu hodně odvážný počin! :-)

Anonymní řekl(a)...

Já myslím, že tady tomu chybí kontext, který to mělo na Pražské Scéně, kvůli které to bylo točené...proto si to lidé vykládají špatně. Ovšem jako milovnice sarkasmu na tohle video nedám dopustit!

Anonymní řekl(a)...

Mě vadí trochu nesprávné vyjadřovací prvky kamery - no ale na ametéry dobrý.

martin-matej řekl(a)...

Mně vadí trochu nesprávné vyjadřovací prvky tvého pravopisu (mě!)- no ale na amatéra dobrý.

Anonymní řekl(a)...

dobrej ster! jinak vyborny video a hudba!