úterý 29. ledna 2008

Jste unaveni? Přijďte se vyspat do sboru!

Tyto řádky patří všem rodičům, kteří ve smíchovském sborečku pravidelně a v průběhu jakéhokoliv kázání podřimují a je jim zhola jedno, o čem je kázání, jaký před nimi stojí řečník, či jestli je sledují diváci prostřednictvím televizního přenosu.

Divili byste se, ale těchto spáčů je mezi námi opravdu hodně, a proto se stává, že během kázání napočítáte i dvouciferné číslo spících tváří. Věřte mi, že pokud máte to štěstí a tyto tváře si můžete prohlédnout zblízka, (a to já jako občasný kameraman mám), je to něco otřesného.

Tuto sobotu při mimořádně zajímavém kázání br. Pavla Šimka(aspoň tedy pro mě...) jsem napočítal zhruba 20 spáčů. Nechci tedy počítat spící tváře, až u nás bude kázat pastor s projevem voskové figuríny a těch je v naší církvi požehnaně...

Smíchovský sborečku, styď se!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To víš, někdo spí, někdo spící počítá.

martin-matej řekl(a)...

To víš, někdo stojí za kamerou a kvůli spánku "nemám" koho zabrat.

Danny řekl(a)...

Matěji, vím, co tím chceš řici, ale ne všichni, kdož vypadají, že spí, tak doopravdy spí. :-)
Já jsem jeden z nich. Sice někdo si může myslet, že spím, když mám zavřené oči a jsem opřený, ale ve skutečnosti pozorně naslouchám kázání a oči mám zavřené jen kvůli tomu, bych se nerozptyloval pohledem na okolí.
Nechci se tím nijak obhajovat, jen jsem tím chtěl říci, že možná nejsem jediný, víš? :-)

martin-matej řekl(a)...

Ty si tu soustředěnost dotáhl tak daleko, že u toho i chrápeš...

Danny řekl(a)...

Vážně?
Ale jak to, že slyším zřetelně a pozorně, co říká kázající a i veškerý šum kolem sebe a svoje chrápání, že bych neslyšel? :-(
Tak to je dost velký trapas a stydím se za to. :-(

martin-matej řekl(a)...

A o čem bylo tohle kázání? Sleeping Danny