středa 31. října 2007

Velmi natvrdlé vztahy

Přemýšlím proč vystudované právničky, doktorky a nedejbože socioložky usedají dvakrát týdně ke své televizní obrazovce a nechávají si dobrovolně lobotomicky vymývat mozek u seriálu Velmi křehké vztahy (promiň mami).

Nedávno jsem měl tu "čest" a zhlédl jsem jednu epizodu a kdybych u toho spal, vyšlo by to nastejno (promiň mami), takže si musím logicky položit otázku: Proč to tyhle dámy sledují?

Pravděpodobně si chtějí dobrovolně vymýt po celém tom pracovním dni mozek. A jestli tomu je jinak - je mi jich líto...

Pro ty z Vás, kteří mají snad ve vztazích v seriálu Velmi křehké vztahy zmatek (snad nikdo takový není!), nabízím velice uživečného pavouka vztahů:


Představte si, že jsem si myslel, že Olin Líbal je s modelkou Alenou příbuzný!!! Jsem to ale blázínek. (promiň mami)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A víš, že jeden z nejhorlivějších "sledovatelů" tohoto seriálu je Pavel Nedvěd :-)? promiň Martine, mamina

Alenka řekl(a)...

:-) Maminka vede 1:0

martin-matej řekl(a)...

Daníku zastaň se mě! Tvůj nejlepší kamarád je tu pro smích!!!

Marek řekl(a)...

Pavel Nedved je fotbalista.... to hovori za vsechno 1:0 pro Martina

Pábitel (Daneček) řekl(a)...

My nemáme rádi fotbalisty, ale hru samu, proto nás nemůže rozházet žádnej blbej fotbalista a že jich tam je. I kdyby Pavel Nedvěd koukal na Růžovou zahradu tak nám to je Letiště.

Alenka řekl(a)...

No ne, nejdřív zaútočíš na můj post o Britney a teď na mě voláš svoje kamarády. Nevím, jak si to přebrat...!?!

martin-matej řekl(a)...

Navedl mě Michal, sem v tom nevinně!

LEJONKA řekl(a)...

Náhodou, ale ta Růžová zahrada....;-)