pondělí 5. listopadu 2007

JAROCUP 07

V ČR je něco okolo 8 000 adventistů. Počítám, že tak 1 000 z celkového počtu "aktivně" sportuje. 300-400 z nich by mohlo hrát fotbal. Co tím chci říct? Že by byla chyba - kdyby se tito nadšenci nemohli někdy vzájemně poměřit v gladiátorských turnajích, při kterých kopou do kulatého nesmyslu, obuti ve směšné sálové obuvi. Takovýchto turnajů se koná ročně přibližně 4-5 a jeden z nich - JAROCUP- proběhl tuto neděli.

Smíchovský tým ve složení- Filip "Fík" Bartoš, Lukáš "Lakuš" Bartoš, Karel "Kohis" Kohut, Marek "Suroš" Žalud a Já "Já" Já vyrazil brzy ráno a do místa určení (Jaroměř) dojel takřka bez problémů (nepočítám spory o tom, kdo bude sedět vzadu uprostřed). Natrénováno jsme neměli, ale pokud jste si přečetli správně naši soupisku, víte, že to ani není zapotřebí...

Základní skupinou jsme prošli takřka bez kapky potu a všichni (pochopitelně až na gólmana) jsme vstřelili nějakou tu branku. Po skupině nás čekalo semifinále a později i finále (s týmem, který jsme ve skupině deklasovali 8:2), jež jsme zprvu více než podcenili a nebýt gólu, který jsme vstřelili 20 sekund před koncem zápasu, tak bychom se nedočkali penaltového rozstřelu.

A ten jediný mi přišel na celém turnaji zajímavý, takže dávejte pozor, jak vše probíhalo. Popíšu ho velice barvitě, takřka po Pábitelsku!

1. X O
2. O X
3. O X
Tak krásně by to nenapsal ani Hrabal!!! Ach, ten můj sloh!!!

Závěrem jen napíšu, že mě výhra na turnaji těší snad jen proto, že Kohis z ní měl velkou radost (holt první výhra v roli týmové jedničky) a protože usínáte s pocitem, že ostatních 300-400 adventistických fotbalistů na vás ten den prostě nemělo...

4 komentáře:

Danulka řekl(a)...

Není nad zdravé sebevědomí, viď Marťo:-)

martin-matej řekl(a)...

Já vim, že ho mám, ale fotbal je jediná oblast, kde si to můžu dovolit...

Anonymní řekl(a)...

Čus, konečně nějaký pořádný článek!
No to tedy gratuluji, hlavně Kohisovi, tomu se říká železné nervy. Kdy že je Trutnov? Že bych se dojel na jeho brankařské umění podívat....

martin-matej řekl(a)...

Doraž! Ale termín ještě nemaj určenej a až bude tak dám vědět... A vezmi s sebou Bóžu Mrkuse a Radka Elise.