pátek 9. listopadu 2007

Rozhovor s Pavlem Zvolánkem



Po rozovoru s Danešem jsem se zeptal na pár otázek neméně zajímavé osoby - Pavla Zvolánka. A musím říct, že nejen z jeho odpovědí jsem rád za to jakého má České sdružení
předsedu. A to myslím naprosto vážně!


Jak se ti poslední dobou vede?

Mohlo by být i hůř :-(

Jaké výzvy máš v nejbližší době před sebou?
Zapracovat na sobě :-)


Kdybys před zvolením do tvé funkce věděl, co to obnáší, vzal bys ji znovu?
Určitě ano, protože tak mám možnost se zviditelnit na Tvém blogu :-) :-)


Je v naší církvi „čistá“ politika nebo jsme církví zákulisních debat a různých výborů?
Nevím co je to čistá politika, ale určitě debatujeme v zákulisí a nevím jestli nějaká církev má tolik výborů jako my. Doufám, že v nebi se to výrazně zlepší


Co je největším problémem současné CASD v ČR?
Lhostejnost a únava


ANO-NE


Církevní vzdělávací centrum v Brně
Seminář si tam dokáži představit, vzdělávací centrum rozhodně nikoliv


Užívání alkoholu v malém množství
Ne


Požehnání při svatebním obřadu pro věřící, ale nepokřtěné
Nejdříve bych je pokřtil :-)


Předmanželský sex
Ne


Církevní ústav pro seniory
Ano, pokud pod ústavem máš na mysli třeba domov důchodců, už se také blížím k důchodu


Rozdělení SK a CZE unie
Jsem spíše pro spojování, když vstupujeme do toho Schengenu


Přidat mi, jakožto církevnímu zaměstnanci, plat
Pokud se příští rok oženíš, tak rozhodně ano :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Bratr předseda u mě rozhodně zabodoval :-)))