pondělí 22. října 2007

Sázka, která bolí

Před rokem a půl, v dobách kdy v AWRstudiu pracoval Petr Siska, jsme spolu uzavřeli dohodu, která nemá v dějinách adventismu obdoby. Nepředbíhejme však...

Jednoho krásného letního dne jsem s Petrem zabředl do více než plytkého rozhovoru (s Petrem to ani jinak nejde) a vyznal jsem se mu z toho, jak se těším na svatbu a vše co k ní patří. Když se mě Petr zeptal, kdy ta svatba bude, bezmyšlenkovitě jsem odpověděl: 22. června 2008. Petr dostal záchvat smíchu a prohlásil: "Tak jestli ten termín dodržíš, můj milý příteli, zazpívám ti přímo na svatebním obřadu."

Nelenil jsem a s pomocí mého dvorního grafika Michala Srcha jsem vytvořil svatební oznámení, které bylo vypsáno na toto datum a to podstatnější - na druhou stranu jsem sepsal smlouvu o dodržení Petrova slibu.

A co je na tom tak šokující?
S mojí budoucí ženou jsme minulý týden vybírali datum naší svatby a světe div se: 22. června 2008.

Můj milý Petře, budu se těšit!!!



Jako důkaz dokládám celý dokument ofocený:

5 komentářů:

Alenka řekl(a)...

Nechci Petrovi upírat možné hudební kvality, ale docela mě bude zajímat, koho ta sázka nakonec bude bolet:-)

martin-matej řekl(a)...

Petra jsem slyšel zpívat jednou a nepřál bych to ani mému největšímu nepříteli - ovšem obětuji pohodlí své svatby za jeho ztrapění!

Vblog řekl(a)...

No to už se upřímně těším :-)))))))))))

Marek řekl(a)...

Takze na Martickovu svatbu spolecne s darem pribalit i vatu do usi...

Anonymní řekl(a)...

No tyyyyyjo tak to se tesim:)