pátek 19. října 2007

Martin Sáblíková

Při dnešním on-line chatu na serveru idnes.cz jsem se zeptal známé české rychlobruslařky Martiny Sáblíkové na tři otázky. Výsledek posuďte sami:

OTÁZKA: (martin-matej) Sparta nebo Slavia? A važte slova....
ODPOVĚĎ: ( 19.10.2007 12:05 ) Ať vyhraje ten lepší:-)
- tímhle mě Martina nezklamala, protože SPARTA je opravdu lepší!


OTÁZKA: (martin-matej) Vezmete si mě? Zn. Umím brousit brusle...
ODPOVĚĎ: ( 19.10.2007 11:48 ) Neznám Vás
- touto odpovědí mě Martina zaskočila, protože pravděpodobně nečetla poslední Advent... No nic, stejně si vezmu jinou!


OTÁZKA: (martin-matej) Kdybyste si měla vybrat jméno pro syna, které byste zvolila? Martin nebo Daniel
ODPOVĚĎ: ( 19.10.2007 12:08 ) Daniel:-) ale Martin není špatně jméno...
- a tímhle mě tedy vytočila!!! Pábiteli, jak já ti ZÁVIDÍM!!! (Doufám, že tam cítíš odkaz na tvoje poslední dílo...)

















Jo a na moji poslední otázku, jestli by nosila přiléhavé slipy mi neodpověděla, takže při dalším chatu nazdar!

Žádné komentáře: