úterý 4. září 2007

Podivuhodné setkání

Včera jsem se vracel noční Prahou do svého přechodného bydliště na Letné a v klidu jsem si poslouchal muziku. V tom se ke mně přiblížila slečna, která byla již od pohledu tou, která vám sebere to, co si schováváte pro svou milou (prostitutka). Než jsem se stačil rozhodnout, že přejdu ulici, slečna pronesla: "Nechceš si užít, fešáku?" a já nevím proč jsem to řekl, odvětil jsem: "Ne děkuju, já jsem zamilovanej."

Nevím proč jsem to řekl, takhle se přece neodůvodňuje, to že odmítáte sex s lehkou děvou, ale stalo se. Slečna, ač lehká, byla trochu mou odpovědí zaskočena, ale pak prohodila větu, kde se projevila jako citlivý člověk: "Tak ať vám to vydrží, nashle."

Já si to taky přeji...

3 komentáře:

Pábitel (Daneček) řekl(a)...

Za rok do chomoutu: Bařenk + Martiček a pičovinky.

Marek řekl(a)...

A Bohov

martin-matej řekl(a)...

Pánové zanechte jinotajů, kterým nikdo nerozumí. Tento web sleduje široká multikulurní společnost...