čtvrtek 20. září 2007

IBANEZ V 72ECE

Kromě toho, že jsem včera na Strahově přihlížel celkem zasloužené výhře slávistických pseudofandů (když jsem se totiž vracel večer se zápasu tramvají, tak tam přistoupil jeden fanoušek ve slávistickém dresu a když viděl, že už žádný jiný slávista v tramvaji není, tak si sundal dres a schoval ho do batohu-proto pseudofandů), tak jsem si udělal radost.

Před půl rokem jsem si koupil jednu malou lacinou "španělku", abych zjistil, jestli mě hra na kytaru bude bavit - a bude! Proto jsem si včera pořídil kytaru značky IBANEZ V 72ECE, se kterou plánuju udělat díru (do světa).

Tady je:








Přeji si, ať se (i přes nedostatek času) zlepšuji.

5 komentářů:

Danulka řekl(a)...

Já ti to taky přeji:-)

Anonymní řekl(a)...

Zdravim prosim te mohl by si mi napsat nejake informace o tom tvem zazraku ibanez. jo a ma ten uchyt na pas ?? diky moc muj mail je : kuxm@seznam.cz tak kdyz tak mi napis sem odpoved Michal

Anonymní řekl(a)...

Prosím s odstupem času ,jak jsi spokojen s touto kytarou?Po nehodě své Yamahy uvažuji o koupi tohoto nástroje. Dík za odpověd

martin-matej řekl(a)...

Pravdu? S odstupem času bych asi vybíral jinak. Neříkám, že je špatná, ale nyní bych kupoval pravděpodobně kytaru značky Cort neb mi tato nepadne moc do ruky, mačkání akordů mi nepřijde úplně ideální, ale zvuk má celkem dobrý.

michal řekl(a)...

Haha, tiež som si pred mesiacom kúpil gitaru s tým, že uvidím, či ma to bude baviť. Je pravda, že to je pomerne lacný nástroj za pár korún. Ale sám som bol celkom prekvapený, ako ma to chytilo. Za prvé tri dni som mal totálne rozbombené prsty, takže som sa zameral na techniku a na to, že skutočne cvičím a nie len do toho buši.