pondělí 24. září 2007

Martin Žalud - Z cyklu Neumím skládat básně, ale vy si to stejně přečtete...

Viděl jsem mrtvého holuba, vypadal hrozně, jak Ostrava-Poruba.
A pak mrtvou holubici, oba sem je zakopal, hrobeček maj nad Roudnicí.

Žid se přihnal na kole, asi oheň hasit.
Z toho jsem si odvodil, že byl to asi chasid.

Když orávám na poli,
Pomáhá mi Napoli
Však Napoli je potvora,
nahradí ho Gavora.

Zahlédl jsem ženu s kolem,
smál jsem se já i všichni kolem,
Pak upadla, ta s tím kolem
smáli jsme se všichni - ti s kolem i ti kolem.

Chtěl bych hezké básně psáti,
má to však háček,
nemám na to mozek,
a nejsem Jirka Žáček.

Po dobrém nápadu,
co já jsem se naškytal
však mám já prý své čtenáře,
ano i ty ses nachytal!!!

2 komentáře:

Pábitel (Daneček) řekl(a)...

Ty nikdy nebudeš vážným básnickým typem - vždy však budeš oplývat lidsky hřejivým vtipem. - Obkročný, sdružený, střídavý rým - Martíček nám zas přivodil ze smíchu splín. - Jen rýmuj a bav svět dál, - tvůj přítel se tvému humoru vždy smál.

martin-matej řekl(a)...

Proč pocitům se neubráním, že blogy naše sledujem jen sobě navzájem a od těch pro které to píšem, cítím velký nezájem?