pátek 24. srpna 2007

Dětské fenomény

Když jsem byl dítě, tak každou chvíli přišel nový "fenomén". Jednou to byly céčka, podruhé samolepky Ninja želv, pak pogy nebo samolepky fotbalistů, ale také "fenomén, který mě zasáhl - hokejové kartičky!

Prodávalo se jich několik druhů a když jste nabyli určitého počtu, tak jste mohl úspěšně vyměnovat tyto kartičky se svými kamarády. A mně se to asi dařilo, protože jsem včera (při stěhování) našel album mých dávno zapomenutých kartiček, které podle všeho zasponzorují moji plánovanou dovolenou. Nedalo mně to a koukl jsem se na internet, kolik některé z nich stojí.

Hned druhá kartička mně udělala radost - byl to Steve Yzerman, kapitán mého oblíbeného týmu Detroit Red Wings a cena kartičky mě usadila - 85 dolarů, což znamená 1736 Kč.

Z toho vyplývá, že dětská vášeň může zasponzorovat například dovolenou, a proto nebraňte dětem v jejich sběratelských choutkách!
(Ale jestli mi domů děcka přijdou s Pokémonama, tak jim utrhnu pazoury!)

Tady je zmiňovaná kartička:

Žádné komentáře: