sobota 18. srpna 2007

Rozhořčení

Původně jsem chtěl napsat článek o tom, jak sem si rozřízl nohu a mám v ní steh, ale změna - nyní mě pálí jiná věc!

V poslední době se strhla minilavina blogů a zároveň se strhla minilavina kritiky proti těmto blogům. Zaznívají hlasy typu: Další idiot, co se chce předvádět. Á, další pablb, co chce být in! Atd..

Jaký na to mám názor?

Někdo, třeba jako já, je hyperaktivní a každý den ho napadne deset způsobů, jak zbohatnout, deset námětů na divadlo, deset kvalitních vtipů, atd. A protože paní, ke které jsem docházel na kurzy moderování, mně výslovně řekla, že každý člověk by měl mít svůj blok, sešítek nebo něco podobného, aby si svoje nápady ventiloval a aby se naučil psát, dotahovat myšlenky a formulovat svoji mluvu, tak tomu tak činím.

A proč si svoje názory nepíšu do šuplíku?

Asi jsem exhibicionista. Ale co byste pak četli ?(milí kritici našich blogů)

P.S. Samozřejmě, že blog píšu hlavně pro mé blízké, takže budu pokračovat...

P.S.S. Ta noha vypadá takhle...

Žádné komentáře: