pátek 3. srpna 2007

Zjednodušme si život...

Přiznávám, občas propadnu lákavé nabídce a nainstaluji si na svůj PC nějaký ten užitečný, popřípadně zábavný sofware. Někdy se mi prográmek zalíbí a někdy ho odsoudím do propadliště dějin. Teď se můžete podívat na dva, které mi přijdou co k čemu...

1) Rainlendar
-Kalendář, který si můžete přizpůsobit ke své potřebě.
-Kalendář zobrazuje aktuální měsíc a úkoly, které mám v daný den udělat.
-Program je velice malý a nenáročný. I když bude stále spuštěný, tak nijak nebrzdí váš systém.
-Rainlendar máte stále otevřený jako součást plochy, ale rozhodně vám nebude překážet....












Rainlendar si můžete stáhnout ZDE.


2) Reason MIDI Board
-Jste v práci a potřebujete naladit kytaru? (Já vím, často se to nestává....)
-Nebo si jen chcete něco zahrát na klavír? (To se čas od času stane,ne?....)
-Zde je pro vás prográmek nazvaný Reason MIDI Board, který promění vaši počítačovou klávesnici v celkem slušně znějící klavír!










Reason MIDI Board si můžete stáhnout ZDE.

2 komentáře:

Vblog řekl(a)...

Dík za typ, kalendář funguje skvěle.

Anonymní řekl(a)...

A já si říkala, že se nám zmenšuje místo na monitoru:)