úterý 16. září 2008

Zeměživitelka 2008 - Ke kořenům

Posledních zhruba 7 let pravidelně navštěvuji mládežnickou akci, která se koná v září a jeví se mi ze všech našich církevních akcí nejpříjemnější. Žel, i na této akci si uvědomuji, že i mně přibývají letokruhy a tak mě to nutí si trochu zavzpomínat.

Celkově smíchovská mládež (alespoň co já si pamatuji) odehrála na Země živitelce 5 divadel, přičemž poslední 3 roky se režisérské taktovky ujala rodina Srchova a Žaludova.

Tento proběhnuvší ročník se nesl v tématu návratu ke kořenům své identity či církve. Pod nátlakem posledních dní (a svých kolegů) jsem usedl a vyplodil kus, který se konečnému výsledku sice podobá, ale změn doznal požehnaně (naštěstí). "Divadlo" znázorňovalo křesťanskou konferenci, která si dala za cíl zvolit Bohu nejbližší církev.

Obsazení hry bylo následovné:

Katolická církev - Jozue Soudců - Daniel Srch
Haré Krišna - Viswanathan Anand - Michal Srch
Biocírkev prvotního zrna - Kain Proso - Marek Žalud
Církev adventistů s. d. - Branko Serepecki - Martin Žalud
Svědkové Jehovovi - ??? - Roman Jonczy
Hlavní kritik konference - Vítek Tchán - Karel Kohút



Divadelní kus, který jsem nahrával na mobil, si můžete stáhnout - ZDE.

Několik fotek nejen z tohoto ročníku Země živitelky naleznete - ZDE.

Žádné komentáře: