středa 24. září 2008

Malvazinky open 2008

Tuto neděli se uskuteční již pátý ročník podzimního tenisového turnaje, který je určen nejen všem smíchovským adventistům. Tohoto "turnájku" se účastním čtvrtým rokem a musím říct, že díky ziskuchtivosti některých nejmenovaných, tento turnaj disponuje atmosférou, kterou by nám mohl závidět legendární Wimbledon.

Již několik týdnů před samým začátkem se někteří účastníci turnaje ocitají pravidelně na tenisovém kurtu a ti nejumanutější dokonce v posilovnách. Každé blížící se sobotní dopoledne bych nazval zhruba jako naparování se či tokání. V tomto období můžete slyšet věty typu: "Minulý týden jsem porazil Luďka dvakrát 6:2," "S mým novým výpletem podám takovou rychlostí, že zarazím míček hluboko pod hrací plochu," či "Naposled jsem to hrál před půl rokem," (ačkoliv všichni vědí, že z bohoslužby dotyční míří přímo na kurt:-). Ano, ano, to je ta pravá atmosféra turnaje Malvazinky open...

Já jsem se turnaje zúčastnil 4x a moje bilance je, (odpusťte samochválu), úchvatná. Při první účasti jsem byl první (za vlastním bratrem) a poslední 3 ročníky jsem opanoval. Možná to zní jako samochvála, ale nebojím se to napsat, protože vím, že rozhodně nejsem nejlepší smíchovský tenista. Zato vím, jak hrát hlavou a kde se prodává štěstí na kila.



Další informace o turnaji přinesu zítra.

2 komentáře:

Danulka řekl(a)...

A to je kde, kde se to štěstí prodává?

martin-matej řekl(a)...

Tady Danuško: www.obchodmaranatha.cz v regálu pod luštěninama.