pátek 26. září 2008

Marek vs. Martin

Tento týden jsem dostal několikrát otázku, která zněla: Kdo z vás je vlastně v tenise lepší? Ty nebo tvůj brácha? A vždy, když jsem měl odpovědět, tak jsem nemohl nalézt tu správnou odpověď. A protože mi to nedalo, tak jsem usedl a dal dohromady tabulku, která by měla všem tazatelům před tímto turnajem napovědět. Snad jsem objektivní...


MAREK vs. MARTIN


Podání

Marek: Jeho první servis je slabina. Síla úderu se vyrovná profesionálům, ale v umístění jsou určité mezery. Druhý servis neznamená hrozbu, ba naopak. 6/10

Martin: První servis je poměrně jistý, ale pro soupeře nepředstavuje většího nebezpečí. Druhý servis je pro smích. 7/10

Forehend


Marek: Jeho největší přednost. Pokud chcete vyhrát, nehrejte Markovi do jeho smrtící pravice. 9/10

Martin: Narozdíl od Marka nehraje tolik silově, ale technicky. Balónky dokáže umístit do celého dvorce. 7/10

Backhend

Marek: Že by slabina? To ne, ale cesta k vítězství by tudy mohla vést... 6/10

Martin: V minulosti s ním měl velké problémy, ale v součastnosti ho dokáže i použít! 6/10

Return

Marek: Pokud na servisu přitlačíte, můžete slavit úspěch. 6/10

Martin: Jedna z jeho silnějších stránek. 7/10

Hra na síti

Marek: Kolik že je maximum bodů? Dělám si legraci, ale je fakt, že kdykoliv se Marek rozeběhne směrem k síti, znamená to s největší pravděpodobností brzký konec výměny. 9/10

Martin: Oúúú! Jestli někudy vede cesta, tak pomocí krátkých úderů... 3/10

Hra hlavou

Marek: Nevyniká ani neztrácí. 6/10

Martin: Podání, kraťas, lob, kraťas, lob, smeč! Jednoznačně Martinova nejsilnější stránka! 9/10

Pohyb

Marek: Jeho dlouhý krok nedovolí nestihnout míček. 8/10

Martin: Fotbalový trénink se musí někde projevit. 8/10

Psychika

Marek: Pokud Marek kupí chyby, jeho vítězná psychika slábne. 7/10

Martin: Flegmatik, který se může opřít o vavříny. 9/10


CELKEM - MAREK: 57 MARTIN: 56


Po Malvazinky open 2008 však bude jasněji...

Žádné komentáře: