čtvrtek 18. září 2008

Vítěz soutěže o rotoped

Já vím, sliboval jsem, že soutěž o rotoped potrvá až do neděle, ale dovolte, abych vyhlásil vítěze soutěže už nyní. Důvodem je avantgardní báseň, kterou složila moje zroditelka Mirka Žaludová. Končím tedy soutěž a vítězce slibuji, že obdrží slibovaný rotoped.

Vítězná báseň:

Martine, koukej zrušit tu soutěž o rotoped. Já ho chci - dovez ho domů. Mě se nikdo neptal, vždyť je můj!!!!! Já už to tatínkovi říkala....
Napiš a dovez mi rotoped! Ach jo, to jsou zmatky...



Vítězce gratulujeme a všem těm, kteří se nebáli projevit svoje básnické střevo také.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nejen že mě vlastní rodina připravuje o můj rotoped, ale ještě abych se bála posílat maily vlastnímu synovi. To je život:-) :-) Mirka

Alenka řekl(a)...

:-D Martine, ty jsi nezmar!:-D