úterý 29. dubna 2008

Eurotrip

Před nedávným časem jsem vás informoval o prazdninovém výletu po evropě, který já a můj bližní Daneš chystáme, a protože se datum našeho eurotripu přiblížilo, tak jsme se sešli na druhé oficiální poradě a rozdali jsme si tyto úkoly:

Martin dostal za úkol zajistit:
Mapy
Jízdenku do Amsterodamu
Stan
Sponzory
CD s typickou českou muzikou, které budeme (zatrest) pouštět v autě, těm co nám stopnou

Daniel dostal za úkol zajistit:
Seznam kempů v okolí míst, kde bychom se mohli pohybovat
Seznam sborů CASD pro případ nouze (nebo pro případ křtu)
Vařič
Slovník FRA-CZE
Michalův hasselblad

Dále jsme se shodli, že:
- Přespávat budeme v kempech a když jeden z nás začne cítit toho druhého, tak půjdeme složit hlavu na noc do hotelu, kde se řádně očistíme
- Po celou dobu pobytu (zhruba 14 dní) se nebudeme holit
- V Amsterodamu si půjčíme kola nebo mopedy
- Stopovat bude zejména Daneš, neb z dálky vypadá jako štíhlá a vysoká brunetka

Další porada bude co nevidět, takže nikam neodcházejte....

4 komentáře:

Danny řekl(a)...

Tohle jsi už četl? ... http://www.novinky.cz/clanek/139191-anglican-procestoval-evropu-zadarmo.html
Tím nechci říci, že byste to vy dva měli brát jako inspiraci, ačkoli můžete, chcete-li sami ...

martin-matej řekl(a)...

Třeba to tak dopadne, protože příští rok máme naplánovanou návštěvu Zakarpatské Ukraijiny, další rok severské země, další Anglii...

Anonymní řekl(a)...

No to teda máte odvahu, nebo je to spíš šílenství ?

martin-matej řekl(a)...

Mě by zajímalo kdo jsi 9 (jestli to neni tajné)

Čas od času mi sem napíšeš, tak ať vím s kým mám tu čest.