čtvrtek 17. dubna 2008

Dámská volenka!

Dámy, je mi nesmírnou ctí, že vám mohu nabídnout tohoto mladého nonšalantního mládence k vztahu, kterého nebudete dozajista litovat.
Ano, nabízím vám možnost seznámit se s mužem, který okouzlil již stovky žen, ale žádné z nich nenabídl to, co je připraven svěřit vám. Své pravé já...

Něco málo o Petrovi:
Jméno: Petr
Pohlaví: muž
Narozen: 1980
Vyznání: CASD
Zájmy: reciproce, PR, Dell
Vzhled: viz. foto


Petrovy požadavky:
Pohlaví: žena
Narozen: 20 - 30
Vyznání: CASD
Vzhled: přiměřený k Petrově
Zdravotní stav: dobrý

Pokud máte zájem o to, seznámit se s Petrem blíže, pište mi na email zalud@awr.cz a já vám posléze předám kontakt na Petra.

Dámy, zadejte se!

P.S.
Tato seznamka vznikla z mé iniciativy!

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krasavec.......

Anonymní řekl(a)...

Holky bejt Vama nevaham!

Danny řekl(a)...

Martine, tak to mám fakt štěstí, že jsi tam neuvedl mne. :-)
Takový trapas a veřejný bych asi "nepřežil". ;-)
Nehledě, že jsem až příliš obyčejný, všední, tuctový a normální, než abych byl pro nějakou dívku zajímavý a JEDInečný. :-P

Anonymní řekl(a)...

Hm... a nejspíš právě proto sem dal Martin Petra a ne tebe :-P

Anonymní řekl(a)...

Dobrá recese :-)
Proč ne, třeba se to Maťejovi rozběhne a založí si na tom svůj bussiness :-)
Danny - každý je vyjímečný, jen to občas trvá dlouho narazit na toho nebo tu pravou... A taky je důležité se za to usilovně a dlouze modlit, někdy ovšem můžeme sami bránit tomu, abychom získali Boží požehnání třeba v těch partnerských vztazích nebo se prostě jen "díváme špatným směrem"...

Anonymní řekl(a)...

Pohlaví : žena. ?! Oj joj joj.

Anonymní řekl(a)...

to danny trapny prispevek jako kdyby jsi tam chtel byt

Danny řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Danny řekl(a)...

To anonym> Tak to pozor! Já jsem to nepsal tak, že bych v Martinově "Seznamce" chtěl být!
Myslel jsem to tak, jak jsem to napsal, tak z toho nevyvozuj nesprávné a zavádějící informace a závěry!
... a jestli ti to přijde trapné, tak to je potom už jen tvoje věc. Já bych mohl také napsat, že je trapné a ne zrovna fér se nepodepsat - aspon nějakým nickem -, ale skrývat se za nicneříkající anonym, tak nevím, jakým právem ty kritizuješ a soudíš mne a moje příspěvky ...