úterý 19. února 2008

Výsledky Zlatého mozku 2008


Výsledky Zlatého mozku 2008:
1. místo - průměr: 1,65 - Martin-Matěj
2. místo - průměr: 1,93 - Bedřich Jetlina
3. místo - průměr: 2,09 - Alča Nowaková
4. místo - průměr: 2,13 - Danuška Kučerová
5. místo - průměr: 2,14 - Daneš Srch

Zde jsou kompletní výsledky:


Když pominu to, že jsem vždy nedodal článek včas, tak musím říct, že mě ta soutěž docela bavila a obhájit loňské vítězství bylo díky nadanosti mých spolupíšících přátel velice těžké. Dále musím konstatovat, že hodnocení některých anonymů bylo místy těžko zkousnutelné a někdy se mi snad až chtělo protestovat pro neobjektivnost. Ale pokud do takovéhle soutěže jdete, musíte s tím počítat. Na závěr dodávám, že se nepovažuji za nejlepšího literáta, jen mě občas napadne neobvyklá myšlenka...

14 komentářů:

LEJONKA řekl(a)...

Ahoj Matěji,
nemohu se ubránit dojmu, že je tu něco špatně. Jednou byla dána pravidla hry (cituji Tvůj blog: „Pokud někdo z autorů nedodrží termín - vypadává!“) – Ty jsi termín článku 13.2. nedodržel, ale nakonec jsi se v klidu vyhlásil vítězem soutěže s dodatkem „sice jsem vždy nedodal článek včas“. Promiň, ale toto chování se mi zdá těžce nefér vůči ostatním. A to Ti píšu přesto, že si myslím, že kvalitou článků jsi byl výborný a vítězství by sis zasloužil, kdyby... Jednou to byla soutěž, a každá soutěž má svá pravidla. Čestné by bylo říct, „tentokrát to nevyšlo“. Mě jsi zklamal.

martin-matej řekl(a)...

1- kdyby si hlídala termíny, tak by tuto soutěž dokončila polovina soutěžících...

2- v pravidlech mimojiné stálo, že budeme psát fejetonky a těch jsem za celou soutěž viděl jen pomálu (zvlášť já je moc nepsal)

3- ujišťuji tě, že se spolusoutěžícími jsem v dennodenním kontaktu a moje "vítězství" je neuráží

4- tato soutěž není o termínech, ale o literatuře

LEJONKA řekl(a)...

Já si vůbec nemyslím, že by Tvé vítězství ostatní urazilo - právě proto, že vím, že jste v neustálém kontaktu. Chtěla jsem tím jenom říct, že pokud se na začátku řekne, že jsou nějaká pravidla, tak by se logicky měla dodržovat (omlouvám se, samozřejmě to platí i pro ostatní opozdilce). Anebo je to jenom o literatuře...a řekni pak rovnou, že na to máte všichni cca týden...jestli mi rozumíš? Anebo příště do pravidel nepiš, že termín je závazný (a je tam riziko vyhazovu). Soutěž je soutěž i s tím rizikem, že si někdo "namele hubu" na pravidlech. Kor když je sám výmýšlí, co? Nebo ne???

martin-matej řekl(a)...

Dokážu si představit, že se zachvíli ozve další člověk a ten mi bude vytýkat, proč jsem první, když jsem v pravidlech slíbil, že soutěž dokončí jen ten, který bude psát pouze fejetony...

A pak napíše někdo další, že zná člověka, který tuto soutěž nehodnotil objektivně, ač to bylo v pravidlech! (a takový mezi námi určitě jsou)

A já mu na to napíšu, ať jde do háje, že tahle soutěž není o pravidlech

Pokud tě to ale neuspokojuje (a chceš to brát podle času napsání), potěší tě tyto řádky:
1. místo - 1,93 - Bedřich Jetlina
2. místo - 2,13 - Danuška Kučerová
3. místo - 2,14 - Daneš Srch

Jo a pokud se někdo ozve, napíšu něco ve stylu:
1. místo - žel nikdo...
2. místo - žel nikdo...
3. místo - žel nikdo...
4. místo - žel nikdo...
5. místo - žel nikdo...

bejt blog řekl(a)...

Nejlepší na Zlatém mozku je to, že člověk musí psát o tématech, o která by v životě ani nezavadil (třeba činčila :-)), a ještě se může podívat, jak se s tím trápili ostatní. Bez hodnocení a termínů by to nebyla soutěž, a nikdo by určitě nepsal nic. A to by byla škoda. Brát se to musí sportovně, protože tento typ soutěže ani jinak brát nejde.

Na druhou stranu mě těší, že jsem druhým vítězem Zlatého mozku. Nepřipomíná to ale náhodou jednoho hodně známého politika?

Jejda, jejda, kam bychom se za chvilku dostali...

Anonymní řekl(a)...

Martine Martine ty máš teda náladu.
Nemyslel jsem si, že jsi tak ješitný.

Popravdě musím napsat, jako sportovní komentátor občas musí říct, že výsledek neodpovídá tomu co jsme viděli na hřišti. Podle mě druhý umístěný měl lepší texty.

Třeba by příště nebylo špatné oslovit více lidí - ne jen okruh kamarádíčků z AWR a brát jen hodnocení s komentářem.

Anonymní řekl(a)...

Myslim, ze Martin mel tak dobra hodnoceni hlavne proto, ze jeho texty byly spise kratsi.
U nekterych delsich textu jsem se musel premlouvat, abych je vubec docetl.

Ohodnotil jsem snad temer vsechny clanky a to stylem: co me zaujalo dostalo 1 ci 2, co mene 3 ci klidne i 4. A to je podle me objektivni hodnoceni.

Ale diky vsem, bylo to zajimave cteni a myslim, ze u kazdeho z vas jsem nasel clanek, ktery me zaujal.

Zdenek

Anonymní řekl(a)...

Dělal to snad někdo z nich pro sebe? Aby si zvednul sebevědomí? Myslím, že ne. Myslím, že to všichni psali pro nás. Abychom měli nad čím přemýšlet a čemu se zasmát. A to přeci úkol splnilo. I bez termínů a pravidel.
Bára

martin-matej řekl(a)...

Přesně tak, pro dobrotu na žebrotu...

Anonymní řekl(a)...

Co nekteri lidi dokazou udelat s dobrou soutezi je fakt k breku. Presne tak jak rekl Martin, neni to o soutezi ale o radosti z psani, takze Leono to co tady vlastne napadas neni Martin, ale duch celeho soutezniho pocinu...tedy vsechny soutezici. Zklamala si me.
Marek
P.S. kritika ostatnich je taaaak lehka

Pábitel (Daneček) řekl(a)...

Jeee nedělejte z prdu kuličku.

martin-matej řekl(a)...

Jsem sice rád, že se na mém blogu vedou diskuze, které udržují návštěvnost těchto stránek v trojciferných číslech, ale protože smyslem mého blogu by mělo být něco jiného než hádání se, tak je mi to na druhou stranu líto.

Snažme se tedy býti korektní.
A kdo cítí potřebu nesmyslné hádky, nechť navštěvuje jiný blog.

Howk - domluvil jsem

Alenka řekl(a)...

Ach jo, tohle je přesně ten důvod, proč nemám ráda internetové diskuse:-(

Anonymní řekl(a)...

Jasně díky za soutěž a i za Vaše psaní. Asi to není kdovíjaká soutěž a tak si těch pár účastníků může udělat pravidla jaká chce a vlastně třeba celou soutěž zrušit :-) - i to hodnocení je dost nepřesné.

Na druhou stranu si říkám, že je to legrace a sranda když se to týká druhých, když si někdo dovolí říct něco mě - už to legrace není...jen si tak vybavuju fotku Petra Činčaly :-)