čtvrtek 14. února 2008

Výprodej

Výprodej se většinou koná v době, kdy se vám nahromadí větší či menší počet nepotřebných věcí, kterých by bylo záhodno se zbavit, protože přišel čas ukázat světu nové, lepší a neokoukané.

Přemýšlím, čeho mám ve svém životě opravdu hodně, a tím pádem bych to mohl poskytnout do veřejné výprodeje. Přátelé? Víra? Láska? Sportovní nadání? Možná, ale ničeho z toho se mi tedy zbavovat nechce...

Už to mám! Přátelé tvrdí, že jsem čas od času vtipný a někdy dokonce směšný! Ano, kdybych měl něco ve svém životě poskytnout do výprodeje, každého bych trochu rozesmál a pak bych doufal, že vtip padne na úrodnou půdu a danému člověku bude alespoň na pár okamžiků lépe.

Moje nabídka by tedy zněla: Je vám smutno? Přijďte se k Martinovi zasmát vtipu za pouhé dvě koruny české!
A jako první vtip bych uvedl: Jdou dva transformers z hospody a jeden říká: Složíme se na taxíka?

Mám pocit, že takovýhle výprodej má smysl. Vyprodávejme tedy věci užitečné, nikoliv nepotřebné.

Martin Žalud
Obchodní zástupce firem Hák a Hák, Bankrot a Vše za 39,-

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

1-

Anonymní řekl(a)...

1-2

LEJONKA řekl(a)...

Hele, Matěji, je nám líto, že tak nadějný autor vypadl...měl jsi to publikovat do 13.2. :-(((

Anonymní řekl(a)...

1-