úterý 24. července 2007

Závislost

Jste na něčem závislí?
Asi mi bez okolků řeknete, že ne a že mám hloupé otázky, tak jako Petr Novotný své rodinné historky nebo Halina Pavlovská své "super banánové rady"! Jenže pojďme si společně uvědomit, co všechno závislost je. Dám pár příkladů a jestli se v nich najdete, mám pro vás smutnou zprávu - JSTE ZÁVISLÍ!!!!

- Dnes si dávám již třetí kávu - jste závislí na kofeinu

- Za dnešek už potřetí kontroluji blogy svých známých, jestli se tam neobjevilo něco nového - jste závislí na internetu

- Dnes již potřetí kontrolujete stav svých akcií - jste závislí na penězích (potažmo podnikání)

- V tomto týdnu jste si již v pondělí vypracovali úkol do sobotní školy - pravděpodobně máte teplotu...

- Každý den si voláte se svojí kamrádkou přes půl hodiny - jste závislí na své kamarádce (popřípadě nemáte kamaráda)

- Tento článek si čtete už potřetí dokola - jste závislí na kvalitní literatuře...


Tak co jak jste dopadli?

3 komentáře:

Pábitel (Daneček) řekl(a)...

vtiný a ja bych tam jeste dopsal již potřetí za den jdete na www.fre.......cz kluci vědí

VLAĎULKA řekl(a)...

Nejhorší jsou závislosti na TV :-) to totiž znám až moc dobře

Anonymní řekl(a)...

Tak to já jsem $@WWWi$Ł@k na hodně věcech. :-) ... Dcerka, vzduch, voda, jídlo, InterNet, poč. hry (ale už moc ne :-)), Hospodin atd. :-)

1