pátek 27. července 2007

Nákupní centra

Oáza potu a shonu nebo oáza rychlosti a komfortu? - To je to, oč tu běží (kromě Loly, která běží o život...).

Musím vám však říct, proč mám nákupní centra celkem rád. Nejde o to, co jdete nakupovat, ani o to, kolik na to máte času, ale jediné kritérium, které pro mě má cenu, zní: s kým a v jaké atmosféře vcházíte do nákupního centra.

A protože já tam chodím nějčasťeji se svou nejlepší kamarádkou Barčou, tak je mi jedno, jak je dlouhá fronta nebo kolik nesnesitelně zpocených lidí projde kolem mě, protože čas v její přítomnosti ubíhá tak trochu jinak...

Tvrdím tedy, choďte nakupovat s někým, s kým vás to baví a pak zapomenete i na to, že nákupní střediska zdevastovala většinu malých živnostníků a že v jsem našel v gyrosu zakoupeném v obchodním centru Nový Smíchov malý drápek... (chudák půlpes)

Asi jsem se trochu vyhnul tématu, ale mně to je jedno, pač jsem zamilovanej.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

1

Anonymní řekl(a)...

1+

Anonymní řekl(a)...

1**

Anonymní řekl(a)...

1

Anonymní řekl(a)...

Marto za 1

Vblog řekl(a)...

1-