pondělí 23. června 2008

Smíchovské sborové volby



1- Jmenovací výbor
Před letošními volbami jsem myslel, že jmenovací výbor není nijak zvlášť důležitý. Tyto volby mě však ponaučily. Ano, právě v tomto uskupení se láme chleba. Je to způsobeno samotnou komickou sborovou volbou, která v podstatě odsouhlasí cokoliv (a to se také stalo...), a proto jsou jednání jmenovacího výboru tolik důležitá. Příště tedy budu více ostražitý nad jmény, které se ve jmenovacím výboru objeví.

2- Hladkost volby

Tak to jsem nečekal! Buď jsme ten nejšťastněší sbor na světě, protože všichni členové byli se všemi navrhovanými spokojeni, nebo jsme srabi, kteří se z bázně bojí zvednout ruku, nebo jsou všichni sami zvoleni, tak proč to nedopřát ostatním. Věřím, že ta první možnost, je ta smíchovská. Haleluja!

3- Neodmítavý přístup

Z těch informací, které se ke mně dostaly, usuzuji, že oproti loňským volbám jsme se mohli setkat s více pozitivním přístupem navrhovaných. Nevím, čím to je, ale díky za to.

4- Vedení sboru
Kdyby mi někdo před volbami řekl, ať navrhnu ideální vedení sboru, tak z mých úst zazní takřka totožná jména, která jsou ve funkci dnes. Karle, Samoši, Miloši a Milado, ať máte poslušné ovečky a podporu sboru.

5- Vedoucí mládeže

Protože jsem mládežník, tak mě volba tohoto postu pochopitelně zajímala. A musím říct, že jsem s volbou opět spokojen. Zvolen byl ten, který prosazoval spojení kun a vever, což byl skvělý tah. Ten který věnuje mládeži čas a ten za kterého panování se neděly žádné výrazné mládežnické skandály. Takže - Marek je mrtvý, ať žije Marek a jeho schopní zástupci.

8 komentářů:

Alenka řekl(a)...

Nemohl bys, prosím, podpořit kvalitu svých názorů kvalitou svého pravopisu? Už jsi velký kluk...

Anonymní řekl(a)...

Když jsi tak ostražitý na sborové volby, proč ještě nejsi členem???

martin-matej řekl(a)...

To ajenka:
Omlouvám se, ihned jsem propustil mojí stenografku.

To milouš jakeš:
Zájem o sborové volby se nerovná zájmu o členství. To by si se mě mohl ptát, proč nejsem muzikant, fotbalista nebo politik.

Anonymní řekl(a)...

Muzikant jsi, hrát fotbal umíš a do politiky se také skvěle hodíš.

Vblog řekl(a)...

Zajímalo by mě, jak si představuješ svou "ostražitost" jako nečlen církve, když se Tě v tomto případě členské shromáždění sboru netýká.

martin-matej řekl(a)...

Za dva roky bude všechno jinak Víťo.
Jak s mým nečlenstvím, tak s jmenovacím výborem...

Anonymní řekl(a)...

... ale, ale ...? ;-)
Tím chceš říci, že se za 2 roky necháš už pokřtít? :-)
No, jak u Kazatele psáno jest: Vše svůj čas má.
Někdo chce být pokřtěn na prahu puberty, jiný v dospělosti a jiný si myslí, že s křtem dospěje, leč nakonec zjistí, že se bláhově zmýlil. :-P
Hehe ... :-D

Anonymní řekl(a)...

Doufam, ze d. mluvi ze sve zkusenosti. A jinak se starejme kazdy o sve chovani, svoje prohresky, svoje pretvarky, svoje drbarny, svoje... a budme radi, ze jsou mezi nami mladi, jimz nejsou veci jedno. Budme k sobe laskavi, tolerantni, doprejme cas k dozravani - a hod prvni kamenem, kdo jsi bez chyby... M.