pondělí 31. března 2008

30 hot wings menu

V sobotu jsem si po dlouhé době zašel do fastfoodu, který nese název samotného kolonela z Kentucky (mimochodem toho kolonela, který se až nápadně podobá Petru Pithartovi). Když jsem se zahleděl do menu, abych si vybral nějakou pochutinu, zaujala mě nabídka, ze které jsem byl mírně řečeno trochu v šoku...

Jestli jsou mé počty správné, tak každé kuře má 2 křídla. Pokud si tedy objednáte 30 hot wings menu za směšných 259 kč, tak připravíte o život patnáct kuřátek.

Tím nechci říct, že jsem proti pojídání masité stravy, ale že mně v poslední době čím dál tím víc vadí, že slůvko zvíře ztrácí na svém původním významu.

Pravděpodobně nikdy nebudu vegetarián, ale pár změn ve svém stravování asi udělám...

2 komentáře:

Tomáš řekl(a)...

Naopak na sebe můžeš být hrdý, využil jsi odpad. :-) Já jsem tedy vegetarián a i kdybych nebyl, tak si v KFC rozhodně nic nekoupím. Ani zeleninový salát... :o)

Anonymní řekl(a)...

Ano myslím že v KFC přišli na to jak s velkou slávou prodat i "odpad" jímž jsou právě kuřecí křídla...