pátek 25. prosince 2009

Můj život Za obzorem

S trochou nadsázky by se dalo říct, že můj život se momentálně nachází hluboko za obzorem. Za obzorem všeho toho, co bych chtěl dělat, všech svých rozjetých projektů, všech svých amatérských autorských počinů a daleko za obzorem pravidelného přispívání na tento blog. A v nejbližší době to zatím ani nevypadá, že bych se ocitl zase na obzoru a věnoval se věcem, které mi přišly jindy tak normální a samozřejmé.

To ale nevadí. Někdy člověk rád vymění svůj pohodlný život za něco zdánlivě smysluplného. Pro mě je tím smysluplným kopcem, za kterým jsem teď zahrabán, projekt s názvem Za obzorem. Jde o křesťanský magazín pro mládež, který poběží každou neděli od 10h na ČT2. Datum odvysílání prvního dílu je 3. ledna 2010 a musím přiznat, že se na to docela těším, protože je to i z nějaké té drobné části moje dítě.

www.zaobzorem.cz
www.ceskatelevize.cz

Ať se vám Za obzorem líbí!
martin-matěj

1 komentář:

9 řekl(a)...

http://knihynainternetu.cz/antikvariat/nezarazene/2005593-Horny-Ivan-Sileny-adventista.html