čtvrtek 28. května 2009

A vítězem se stává ...

Ale pěkně od začátku... Našeho vyhládlého hrdinu jsme opustili v momentě, kdy měl za sebou jedno menu v restauraci Burger King, se kterým si poradil poměrně hravě, až hltavě. První krok k vytoužené odměně ve výši jednoho tisíce českých korun byl splněn.

1. Burger King (americká kuchyně)
Objednáno - Big King XXL + 0,5 Coca Cola + cibulové kroužky

Snědeno na - 100%

Další Romanovy kroky vedly vstříc balkánským chutím do King´s Choice. Roman překvapil výběrem poměrně mastného a vydatného pokrmu, při jehož konzumaci se náš Valibuk začal zmiňovat o své slabší formě, což dokazovaly i časté pauzy v konzumaci. Přes všechny potíže Roman tureckou kuchyni zdolal.

2. King´s Choice (turecká kuchyně)
Objednáno - Kuřecí gyros + hranolky + Pita chleba + 0,5 Fanta

Snědeno na - 100%

Jako třetí v pořadí byla zvolena restaurace Villa, jež nabízela spoustu zdravých a lehkých pokrmů, které by dost možná nadchly i Romana Uhrina. Romana Jonzcyho však ne! Vybral si tu nejmastnější pizzu, kterou oko člověka mohlo spatřit a pokračoval dál za svou vytouženou odměnou. Problémy byly znatelné, ale neznamenaly konečnou. Roman, ač viditelně unavený konzumací, vyšel vstříc dalšímu pokrmu.

3. Villa (italská kuchyně)
Objednáno - Kuřecí pizza + (pití stále ještě měl)

Snědeno na - 100%

Musím přiznat, že v tento okamžik jsem se začínal pomalu bát. Naštěstí se stalo něco, v co jsem tajně doufal. Roman vstal a pronesl: "Ty vole, to nemůžu nikdy sežrat." "Zkus to," odvětil jsem mu a začal jsem se ovívat papírovou tisícikorunou. Náš jedlík se otočil a odešel vstříc žaludečním potížím. Když se Roman vrátil a pomalu začal konzumovat další menu, začalo mi ho být líto. Bylo zcela zjevně evidentní, že již opravdu nemá hlad a jediné, co ho hnalo dál, byla mužská prestiž a slíbená finanční odměna. "Konec, končím," prohlásil Roman a já ve snaze navnazení opět vytáhl papírovou odměnu. Náš jedlík se na mě hluboce zadíval a z jeho úst vzešel ten největší argument, kterého byl schopen. Obrovský "krk" znamenal jediné. "Končím, vyhrál´s, máš u mě oběd." Věděl jsem, že další přemlouvání nemá smysl.

4. McDonald's (americká kuchyně)
Objednáno - Big mac menu + hranolky + tatarka + Coca Cola

Snědeno na - 72,5%


Roman Jonczy sice sázku nevyhrál. Naopak. Přejedl se, utratil zbytečně peníze, dlužil mi oběd, bylo mu zle, ale něco přece dokázal. Roman Jonczy dokázal, že se dokáže přežrat jen tak z hecu. A toho si opravdoví kamárádi cení. Romčo, díky!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jsem si vědom toho, že tento článek je třeba něčím vyvážit. Vyvážím ho podporou jedné instituci, kde by Roman pravděpodobně nenašel moc sympatizantů. A tak přidávám přihlášku do Institutu životního stylu v Nenačovicích. Přihlášku stahujte ZDE.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ja bych se primluvil spise k sazce zda Roman zhubne do 1 mesice o 5 kg. Prihazuju 1000.

Anonymní řekl(a)...

Ja se z tebe picnu, ty ses tak vtipnej! :D