neděle 1. února 2009

Špatné počty aneb promarněná neděle

Nikdy jsem nebyl dobrý v matematice. Možná i proto jsem špatně pochopil jednoduchou početní úlohu, kterou nám tu Hospodin zanechal v desateru. Napsal totiž, že šest dní máme pracovat a jeden odpočívat. Podle mých výpočtů jsem to tedy s tím odpočívaním tento víkend přehnal.

No posuďte sami, takhle vypadal můj dnešní den:


- Snídaně
- Sledování finále Autralian Open 2009 - Federer : Nadal
- Oběd
- Sledování anglické Premier League - Newcastle U. - Sunderland
- Sledování anglické Premier League - Liverpool - Chelsea
- Večeře
- Sledování Velké ceny Prahy v curlingu
- Sledování italské Seria A - Lazio - AC Milan
- Pozdní večeře
- Sledování finále NFL - Pittsburgh Steelers - Arizona Cardinals

Snad mi tam nahoře uznají jako pracovní den sobotu.
Přece jen jsem četl jeden verš za kazatelnou...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

TY POSLEDNÍ DVĚ VĚTY - TO JE FAKT SÍLA ...TO UŽ NENÍ VTIP, ALE ROUHÁNÍ, VÍŠ ?!