středa 6. srpna 2008

Křupky firmy Canto

Dnes jsem se po dlouhé době rozhodl napsat královehradecké firmě Canto, která na trh dodává výrobek, který já konzumuji opravdu denně. Ano, miluji křupky, které pocházejí z této firmy, a proto jsem dnes poslal na ředitelství tohoto potravinářského gigantu email v následujícím znění:

P.S.
Reakci firmy Canto pochopitelně nečekám, ale kdyby přeci jen dorazila, tak se s vámi o ni podělím.

Hezký den,
již několik měsíců se odhodlávám vám napsat ohledně vašich delikatesních křupek. Jsem pravděpodobně jediný obyvatel této modré planety, který denně zkonzumuje minimálně jedno Maxi rodinné balení vašich křupek.
Dovoluji si s nadsázkou tvrdit, že svůj volný čas netrávím jinak než s prsty ve vašem pytlíku (křupek).

Chci vám touto cestou vyjádřit obdiv za to, jak dokážete obrobit kukuřičnou krupici a pravidelně mi dodávat sílu do života.
Jen tak dál, Váš věrný zákazník - Martin Ž., 23 let, Praha

6 komentářů:

Janina řekl(a)...

aji já denně baštím křupky :DD..

Anonymní řekl(a)...

Jáá je mám taky rááda

Anonymní řekl(a)...

Musím se přidat. Jsou to nejlepší křupky a taky je miluju.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, tak jsem si tak šťastně křupala a napadlo mě, jestli je z těch křupek někdo taky tak hotovej jak já, a zkusila dát do vyhledávače "miluju křupky canto".... a jsem tu :D Možná bych teď měla začít hledat nějakou podpůrnou skupinu Anonymních Křupkoholiků...

Anonymní řekl(a)...

Tyhle krupky nemaji konkurenci, jsou luxusni, lepsi neznam...

Anonymní řekl(a)...

Bezkonkurenční, a nej bylo XXL balení 440g :)